woensdag 18 februari 2009

Just beautiful things..

En dat zijn het zeker. De website van RianRae staat vol met prachtige items. Leuke lampjes met mooie natuurlijke silhouettes, ik dacht eerst dat er waxinelampjes in moesten, maar er zit al een lampje in. De Berry Bubble Chandelier is helaas niet te betalen, maar ik vind hem erg inspirerend, helemaal als deze in mooie frisse kleurtjes zou zijn! Erg leuk gevonden vind ik de Cargo Mushroom Boxes, paddestoelen dozen :-) De omgekeerde gewijen kandelaren zijn ook erg apart (Antler Candlesticks) en kosten $97,00.

Een van de mooiste objecten vind ik de vlinder mobiel, die zou ik wel in de slaapkamer willen hebben! Verliefd ben ik op de Fern & Frond Glasses, mooie simpele glazen met dunne takjes en bladeren erin.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis