maandag 12 juli 2010

Kast in de veranda

Zondagochtend zijn we naar de rommelmarkt in Annen geweest. Het was de eerste keer dat we die bezochten, dus we hadden geen flauw idee wat ons te wachten stond. Bij de eerste stands hadden we gelijk al iets leuks gevonden. Een compleet nieuw servies voor heel weinig.. Ik wil mijn kast die op de veranda staat opvullen met leuk servies wat buiten kan blijven staan. Nu laat mijn budget én tijd het niet toe om dat gelijk mooi te vullen met oud servies uit Frankrijk of Maastricht, dus ik dacht dat dit wel leuk als opvul-begin zou zijn!
Verder een enorm leuk wit mini regaal/plankje gevonden voor in de slaapkamer voor nog geen EUR 5,00! Een tweedehands boek (roman), twee theeblikken (nee helaas geen Twinings..), een bolbuikig melkkannetje en een leuk linnen tuniekje gekocht op de braderie en wat kruiden.

Niet heel veel brocante maar ik ging toch erg voldaan naar huis. Nou ja naar huis... we waren best vroeg en zijn eerst even naar Termunterzijl gereden. We hebben daar ooit een huis bezichtigd en wisten dat daar een leuk oud kerkje stond die ik nog eens wilde zien. Er bleek ook een enorm schattige "kerkpoes" rond te lopen. De schapen daar rond de dijk hadden het echter enorm benauwd, het was niet leuk om te zien hoe moeilijk ze het hadden. Ik snap niet dat veehouders niet wat schaduw proberen te creëren voor hun diertjes ..




Toen we echt thuis waren hebben we gelijk de oude brocante kast die ik twee weken geleden bij Ans heb gekocht op zijn plek gezet in de veranda, en het nieuwe servies erin gezet. Staat best leuk zo! Nu nog even twee plankjes erin maken zodat ik kan gaan verzamelen :-))


Iets nieuws neerzetten is altijd spannend voor poezels.. dat zullen de meeste katteneigenaren wel herkennen. Hier hebben ze er allemaal wel even in gelegen om te kijken of het wel een "cool" (letterlijk en figuurlijk) plekje was.


Daisy


Myst



Brianna


Ophelia



Lestyn

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dit bericht. De poezen hebben gelijk al gebruik gemaakt van de mooie kast op je veranda. Mooie vondsten. Ik kan me voorstellen dat je er plezier in hebt om alles in te richten. Fijne dag morgen, dag, Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kast en volgens mij heb je wedge wood achtig servies gekocht. Is toch heel klassiek en mooi te combineren met oud servies goed.
    Mooie sfeerfoto,s heb je gemaakt, ook van de katte, geweldige eigenwijze donders.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kast heb je op de veranda staan...leuk ook met het nieuwe servies erin! Je poezen zijn inderdaad allemaal op verkenning geweest, grappig hoe snel ze dat in bezit nemen en zich er riant nestelen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes !! een poezenkast....leuk hoor!! hij is mooi.............ben benieuwd wat er allemaal in komt...naast de poezen.........liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Daan, mooie combinatie, kast, servies en dan opleuken met poezen. Ik denk dat we de markt maar gaan uitbreiden met poezen, hahaha.

    Het is echt weer een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, je nieuwe servies en kast. Het lijkt idd veel op het wedgwood servies "edme"
    Heerlijk he zulke poezebeesten, ik heb 4 van die minimonsters. Ik heb me gister een ongeluk lopen zoeken naar de jongste poes, die bleek boven op een kast te zitten en zat me al die tijd waarschijnlijk al aan te kijken.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kast Dani! Ook super dat je buiten nog een plekje heb om gezellig te maken!

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I`m so glad to have found your beautiful blog!
    Thank you so much for sharing so many inspirational photos!
    I will be back!

    DEBBIE MOSS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom hier altijd met plezier even binnenwippen en vind je reportages, foto´s en impressies van je eigen huis meer dan de moeite waard!! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Dani, van de week lukte het niet om je te volgen maar vandaag wel. Wat een prachtige katten heb je, allemaal zijn ze erg mooi en bijzonder.
    Je kast is ook een plaatje, vooral de echte oude kasten zijn een lust voor het oog. liefs jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kast hoor Danielle, super brocante en dan die katten, geweldig gewoon. groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis