donderdag 8 juli 2010

Maria is verhuisd

Gisteren gingen Sandra en ik naar Sanne van Servies & Brocante om zowel haar huisje te bewonderen als tussen haar mooie producten rond te snuffelen. Sanne heeft haar huis echt schitterend in een stoere brocante stijl ingericht, en ik heb er veel inspiratie op kunnen doen voor mijn eigen woning. Ik mocht wat foto's maken van haar interieur, helaas zijn ze niet allemaal gelukt vanwege het gebrek aan licht, het was tenslotte al in de avond.









Bedankt Sanne en Anton dat we even mochten rondkijken in jullie mooie huisje! Sanne heeft sinds kort overigens ook een blog: www.serviesenbrocante.blogspot.com

Ik heb een mooi Frans krukje meegenomen, een flessenrek (waar ik nog mooie flessen voor moet zoeken), een mooie grote grijze platte schaal en wat kleine decoratieflesjes.

Het Franse krukje heb ik gekocht voor in onze veranda (deze moet nog een laag wit verf krijgen en dan is deze bijna af!!) zodat Maria van binnen naar buiten kan verhuizen. Ik was er niet helemaal tevreden over hoe ze binnen op de side table stond.




En de grijze schaal met de drie nieuwe kleine flesjes (de andere had ik al).

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je even een kijkje bij haar mocht nemen. Ze heeft een leuke blog, ik ben er net nog geweest. En dat krukje is zo ook heel mooi. Ik heb er een zo op de slaapkamer staan.
    En die kleine flesjes staan ook leuk op dat grijze blad.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is gek, je eigen huisje op iemand anders zijn blog te zien haha. Leuke foto's
    Je hebt met de spulletjes weer leuke dingen gedaan!

    Vond het gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je bezoekje! Fijn weekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit zeg...ga direct even bij haar kijken.....
    Leuk dienblad met flesjes hoor.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou aan deze foto's is niet te zien dat je niet veel licht tot j beschikking had. Ze zijn erg mooi!
    En je krukje is prachtig. Zo ook je plateau met de blauwe flesje.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis