dinsdag 29 maart 2011

De Tuinkamer

Oh het is al weer véél te lang geleden dat ik iets heb geschreven, ik loop hopeloos achter met de dingen die ik met jullie wil delen.. Ik had voor het eerst sinds jaren weer eens een foto sessie in opdracht (5 Maine Coon kittens, zo leuk!) waar heel wat uurtjes achter de computer in gingen zitten.

Maar een eeuwigheid geleden ben ik dan eindelijk bij De Tuinkamer langs geweest, sommige van jullie vast bekend (ze heeft ook een blog *hier*) . Ik was het altijd al van plan eens langs te gaan bij Karin, maar ondanks dat het zo dichtbij was kwam het er maar niet van. Ondanks dat het al weer even terug is wil ik de foto's wel met jullie delen..

De winkel is echt schitterend! Veel groter dan je je kunt voorstellen, en wat is het prachtig gestyled in bij elkaar gezet. Ik wilde alles wel hebben :-)








Maar ik kwam uiteindelijk hiervoor. Een prachtige donker beboterde terrine waar ik al een tijdje naar op zoek was. De hortensia's heb ik er zo maar even ingezet, ik moet er nog iets moois voor zoeken. Maar wat ben ik er blij mee!

15 opmerkingen:

  1. Ohhh...wat zijn die foto's gaaf zeg!! Ik wist niet dat haar winkel zo mooi is!! Ik heb het adres meteen genoteerd!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto's. dat jij niet meteen de hele winkel hebt leeggekocht. Ik word er hebberig van.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, wat een prachtige winkel.
    Die foto opdracht van je lijkt me ook geweldig.
    5 Kittens; dat zal vast hard werken geweest zijn.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou daar ook heel hebberig worden...mooie foto's!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook daar een keertje in de winkel geweest en ze heeft inderdaad prachtige spullen. Mooie terrine heb je gekocht. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwww...wat een prachtige winkel !!! ...liefs Ria.....mooie terrine....!!xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht tuinkamer ??? maar... dat ben ik wat een leuk stukje en foto's.
    Het is 7 uur en ik moet zo naar mijn werk en ben helemaal vrolijk geworden van je stukje, Thanks!!
    Heb namelijk de winkel helemaal op de kop staan omdat ik aan het herinrichten ben en zie door de bomen het bos niet meer !!!!!en zou het liefst vandaag verder gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dani,

    Gezellig dat je weer weer bent. Wat een mooie winkel is De Tuinkamer. Ik ken het niet, maar je foto's spreken mij enorm aan. Je hebt een prachtige terrine gekocht!

    Lieve groet & een gezellige woensdag!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een warme sfeer hangt er in die tuinkamer, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige winkel, daar kom je ogen te kort~!Je schaal is erg mooi daar kun je eindeloos mee varieren, straks met pasen ook mooi met eieren.

    Fijne dag, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He super mooi!!
    En nog bedankt
    voor de tip van
    de tuinkamer
    helemaal mijn ding!!
    Fijne week
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat de Tuinkamer zooooo ver weg is voor mij, want het ziet eruit als een échte snoepwinkel!!! Geniet van je aanwinst, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er uit als een prachtige winkel. Jammer dat het zo ver weg is!
    Gezellig dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, leuk dat je reageerde op mijn blog ivm de workshop paper roses. In principe is het de bedoeling om deze workshop 1 of 2 x per maand aan te gaan bieden. Zodra de data bekend zijn,zet ik ze op de website!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heey je bent er weer :)..mooie foto's ..er hangt idd altijd een leuke sfeer en prachtige spullen!! Ik zie je morgen :)
    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis