zaterdag 31 maart 2012

Mini wereldjes

Wat mis ik Cristalline ontzettend :-( zo onverwachts zo ontzettend ziek, en zo plotseling weg zonder afscheid. Ze was mijn poppetje en het eerste wat ik altijd zag als ik opstond en ze was altijd in mijn buurt en wist mijn hart te verwarmen. Vanaf dat ze 5 dagen oud was wist ik dat zij mij mij kwam wonen van al haar witte zusjes. En toch is ze zo snel van mij ontnomen. Zo oneerlijk :-(

Vorige weekend zijn we even gaan wandelen om de gedachtes te verzetten. Wat was het prachtig weer..
Ik vind het altijd leuk om onverwachtse foto's te maken, en vaak zet ik mijn camera gewoon op de grond en kijk naar de kleine plantjes die uit de aarde komen. Zo lijken er mini wereldjes te ontstaan die we snel voorbij zouden lopen.
Deze foto's zijn gemaakt bij het gebied Tussen de Venen vlakbij Muntendam. Ik ben inmiddels gewend aan mijn nieuwe camera, en ben erg tevreden over hoe deze de kleuren, en met name de blauwe lucht ook weer vastlegd.




14 opmerkingen:

  1. Ik kijk nu naast me op de bank naar Joep, en kan me dan zo voorstellen dat je die witte lieverd mist.
    En de camera gewoon op de grond zetten, zeg je... Dat ga ik zeker proberen.

    Liefs en sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo erg voor je......dit is gewoon verschrikkelijk.....
    Je hebt prachtige foto's gemaakt ...... veel liefs van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je foto's zijn geweldig!!! Ze spatten van het scherm. Sterkte, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat je haar mist lijkt mij heel begrijpelijk...ze was er gewoon altijd voor je dus dan ontstaat er een leegte in huis!! Moeilijk hoor, ik wens je er veel sterkte mee!

    Je foto's zijn geweldig mooi, dat ga ik dus ook een keer uittesten!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto's!!

    Zoveel sterkte met dit gemis en ja wat is het leven soms oneerlijk .....

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja het gemis is groot ze horen gewoon bij je. Ik denk ook nog vaak aan onze Beike die zo zwak was maar zoooo lief. Ze mocht maar een jaar bij ons zijn maar had zo'n grote plek in ons leven.
    Wat heb je prachtige foto's gemaakt zeg! echt genieten
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zucht... Ik was even stil. Ik ben eventjes, door alle drukte, niet erg actief geweest in blogland. Daarom nu een blog van jou gemist. Wat is dit verdrietig zeg!!!
    Voor mijn gevoel kan ik nu niet allemaal zeggen wat ik voor leuks allemaal tegen ben gekomen in je anderen posten. Ik denk aan je! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat erg en verdrietig voor je, ik wens je heel veel sterkte!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sommige mensen zeggen "het is maar een dier", maar zo simpel is het niet... Je huisdier is gewoon onmisbaar! Toevallig heb ik afgelopen week nog over onze hond gedroomd, die volgende maand alweer 6 jaar dood is en toen ik wakker werd, wilde ik hem zoooo graag eventjes knuffelen en dan doet het na al die jaren zelfs nog verdriet dat dat nooit meer kan... Het slijt, maar missen blijf je ze toch echt! Sterkte, liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een moeilijke tijd, wat kan je je dan hechten aan een dier, het zijn net je kinderen.
    1 ding is zeker ze blijven altijd in ons hart een speciaal plekje houden.
    Onze hond is al een tijd dood en heeft een speciaal plekje in onze tuin, en heel vreemd soms hoor ik gewoon. Begrijp helemaal hoe het voor je is.

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me je verdriet zo ontzettend goed voorstellen, de pijn, de leegte, het gemis...
    Wij zijn een paar jaar geleden 2 katten in 1 maand tijd verloren, je kon me opvegen daarna, voelde me zo verloren.
    Wat goed fijn dat je je gedachte een beetje kan verzetten door mooie foto's te maken.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap heel goed dat je zo'n verdriet om deze lieveling hebt en dat je haar zo mist. Het verdriet zal op den duur slijten, maar dat missen zal je toch wel een hele tijd hebben denk ik.
    Je camara (én jij!) maken mooie foto's! Prachtig die blauwe luchten; dat doet je zo verlangen naar het voorjaar he! Al zitten we daar nu wel in, maar toch... vond het vandaag wel koud!

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. tjeemie lieverd soms is het zo moeilijk om een plekje op te vullen van iets wat je zo dierbaar was ....gelukkig dat je je zinnen kan verzetten ,en de mooie dingen kan zien want wat heb je een mooie foto's gemaakt zeg prachtigggg ....hoop dat je een beetje aan het gemis gaat wennen wens je veel sterkte ...fijne paasdagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis