zondag 27 mei 2012

Inspiratie


Tijdens de zoektocht naar een nieuwe salontafel en dan vooral de zoektocht naar welke stijl tafel ik eigenlijk wil kwam ik weer heerlijke sfeerafbeeldingen tegen. Vooral deze sprak mij aan. Wat een mooie tafel! Stoer en toch niet lomp, en al die leuke stoelen eromheen.
Die spiegels aan de wand, prachtig.


Iemand nog tips waar ik mooie stoere VIERKANTE salontafels vind? Ik zie zoveel mooi, maar dan smalle rechthoekige en dat heb ik nu. Het is mooier als het een wat bredere tafel is. Alle tips, links en suggesties zijn welkom :-)

6 opmerkingen:

  1. Inspirerende foto's!

    Een fijne maandag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Foto's om van te smullen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's komen me bekend voor! Ariadne, of VT-wonen? Weet het niet meer.
    Kan ook zo mijn stijl zijn!
    Tips heb ik niet echt, dé tafel moet je tegenkomen. Al eens gekeken op Marktplaats? En wat dacht je er van om er zelf één te maken?

    Lieve groet, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, uiteraard markplaats niet met rust gelaten de afgelopen dagen. Zelf maken? Nee geen goed idee, dan zie ik de hele tijd wat ik anders had moeten doen :-)

      Verwijderen
  4. Mooi, en hier nog iemand die dagelijks aan het kijken is voor een tafel als deze, alleen van mooi doorleefd hout.
    Maar ik blijf zoeken want opeens kom je hem tegen, en dat geld ook voor jou.
    Als ik iets zie laat ik het weten.

    Fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh lia, ik zoek ook zo 1... rivalen :P haha
    Nee hoor, ik zoek 1 met pastel kleurige onderkant en dat word heeeeel moeilijk..

    hoe is het met je kleitafel gegaan dan?
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis